آلگری: بازی اول همیشه دشوار است/ رونالدو گفت که در تورین می ماند

آلگری: بازی اول همیشه دشوار است/ رونالدو گفت که در تورین می ماند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی یوونتوس معتقد است آرون رمزی پیشرفت مناسبی در فوتبال خود داشته و در ضمن تاکید کرده که رونالدو به او درباره ماندن در تورین اطمینان داده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، اولین کنفرانس مطبوعاتی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در آغاز فصل جدید رقابت های سری آ ایتالیا و پيش از مصاف با اودینزه برگزار شد. گزیده ای از صحبت های آلگری در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

"اودینزه تیم خوبی است، آن‌ ها ضدحمله های خوبی می‌ زنند و از بازیکنان تکنیکی بسیار خوبی بهره می‌ برند. باید در فرم بسیار خوبی باشیم تا بتوانیم آن‌ ها را شکست دهیم."

"رمزی در بازی کردن مقابل دفاع پیشرفت کرده، او رشد بسیار خوبی داشته است. رونالدو در بازی دوستانه حضور نداشت اما برای بازی فردا در دسترس است."

"رونالدو برای ترکیب ما حکم ارزش‌ افزوده را دارد چرا که گلزنی شما را تضمین می‌ کند."

"لوکاتلی باید برای آماده‌ سازی‌ اش زمان بگذارد. او فردا با ما خواهد بود و اگر لازم شود ممکن است 15 تا 20 دقیقه هم بازی کند. برناردسکی برای ما مهم است، او بازیکن بسیار خوبی است."

"فصل بسیار متعادلی را در طول لیگ خواهیم داشت. شانس اول قهرمانی، مدافع عنوان قهرمانی است اما ما مشخصا جزو ۶ یا ۷ تیمی هستیم که شانس قهرمانی دارند."

"در مورد شایعات پیرامون رونالدو نمی‌ توانم چیزی بگویم. از این که او می‌ خواهد یوونتوس را ترک کند باخبر نیستم ولی رونالدو به من گفت که می‌ خواهد در یوونتوس بماند."

"می‌ توانید در مورد توانایی‌ های تکنیکی دیبالا صحبت کنید. او امسال از نظر روحی در شرایط بسیار بهتری قرار دارد و این مسأله را به‌ خوبی نشان داده است."

"پیانیچ؟ فعالیت‌ های نقل و انتقالاتی کار باشگاه است. از تیمی که در اختیار دارم بسیار خوشحالم. بازیکنان جوان زیادی در ترکیب تیم دارم."

" هر اتفاقی که در 5 فصل اول حضورم در یوونتوس افتاده، مربوط به گذشته است و تمام شده است. از حالا به بعد هر کاری که کنم حساب می‌ شود. دیگر اهمیتی ندارد چه کارهایی در گذشته انجام دادم."

"فاکتور تعیین‌ کننده همیشه بازیکنان بوده‌ اند، نه مربی‌ ها. ما تنها باید آن‌ ها را در شرایط بهتری قرار دهیم تا بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند."

"فردا اولین بازی فصل است و من همیشه گفتم که بازی اول فصل خیلی دشوار است. در مقابل تیمی قرار می‌ گیریم که از نظر جسمانی قدرتمند است. آن‌ ها دومین یا سومین تیم فصل گذشته‌ لیگ از نظر موقعیت‌ های متحمل‌ شده بودند."

"باید تعادل تیمتان را حفظ کنید؛ نباید یک روز 100 باشید و روز دیگر 30. اگر به طور میانگین 80 تا 90 باشید، شانس خوبی برای بردن لیگ دارید."

9404