آلگری: دل‌پیرو و زیدان هم رفتند اما یووه پابرجاست/ مسئولیت سایر بازیکنان بیشتر می‌شود

آلگری: دل‌پیرو و زیدان هم رفتند اما یووه پابرجاست/ مسئولیت سایر بازیکنان بیشتر می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی بیانکونری می گوید بازیکنانی نظیر دل پیرو و زیدان هم روزی از این تیم جدا شده اند اما این یوونتوس است که هنوز پابرجاست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل امپولی شرکت کرد. ماسیمیلیانو آلگری در این نشست خبری که همزمان با خروج کریستیانو رونالدو از تورین برگزار شد، به بیان نکاتی در خصوص شرایط تیمش و حواشی مرتبط با جدایی فوق ستاره پرتغالی از بیانکونری پرداخت که در ادامه، مهم ترین صحبت های آلگری در این نشست خبری را با هم می خوانیم:

"یک اتفاق غیرقابل پیش‌ بینی در اودینه افتاد اما نباید دوباره چنین اشتباهاتی را تکرار کنیم. از نظر جسمانی پیشرفت کردیم، باید برای بازی فردا آماده باشیم." 

"ناامید نیستم چرا که فوتبال همواره همین بوده است. بازیکنانی مانند دل‌ پیرو و زیدان همگی رفتند. مهم‌ ترین نکته این است که یوونتوس هنوز این جاست. در یوونتوس بازیکنانی که دوست دارند این جا باشند و کار کنند، ماندنی می‌ شوند."

"مسئولیت بازیکنان تیم با جدایی رونالدو بیشتر از سابق می‌ شود. ما تیم جوانی داریم."

"در دو بازی اخیرمان که شامل بازی دوستانه برابر آتالانتا هم می‌ شود، ما پنج گل زدیم و در مقابل سه گل دریافت کردیم. باید گل‌ های کمتری بخوریم چرا که تفاوت در تعداد گل‌ های زده و خورده هستند که قهرمان لیگ را مشخص می‌ کنند."

"از رونالدو بابت کارهایی که کرده قدردانی شده؛ او یک نمونه و الگو برای جوان‌ ترهاست. اما همان طور که گفتم، ادامه خواهیم داد."

"تیم فوق‌ العاده‌ای داریم. از بازیکنانی که در اختیار دارم راضی‌ ام. همه آن‌ ها پتانسیل این را دارند که فصل بسیار خوبی داشته باشند.

مک‌ کنی نیازی به ترک یوونتوس ندارد، او می‌ تواند گلزنی کند. او هافبکی با روحیه تهاجمی بالاست.

ترکیب تیم برای بازی ناپولی را می‌ دانم اما هنوز برای بازی فردا مقابل امپولی تصمیم نگرفتم."

"آرتور به‌ خوبی کار می‌ کند تا برگردد."

"انتظار جدایی رونالدو را داشتم؟ او امروز به این جا آمد و با هم‌ تیمی‌ هایش خداحافظی کرد. باید به آینده فکر کنیم."

"فردا فضای خوبی بر بازی حاکم خواهد بود. ما بالاخره در لیگ مقابل هوادارانمان بازی می‌ کنیم و باید برای آن آماده باشیم."

بسیار کنکجاوم که بازی فردای تیمم را ببینم. فردا باید یک بازی تهاجمی ارائه دهیم. بهانه‌ ها برای بازنده هاست؛ ما باید فردا پیروز شویم."

کیه‌ زا مهاجمی است که می‌ تواند در کناره ها به‌ عنوان وینگر بازی کند."

"دیبالا، موراتا، برناردسکی، ربیوت که پارسال فقط سه گل زده است. حتی مدافعان هم باید در گلزنی مشارکت داشته باشند."

"کین سابقه بازی در یوونتوس را دارد اما دلیلی ندارد در مورد بازیکن پاریس یا دیگر تیم‌ ها صحبتی کنم. فردا بازی می‌ کنیم و سپس سه روز وقت داریم در مورد بازار فکر کنیم."

9404