آلگری: یوونتوس مدعی قهرمانی نیست/ عاشق چالش هستم!

آلگری: یوونتوس مدعی قهرمانی نیست/ عاشق چالش هستم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از بازی این تیم با سمپدوریا در چهارچوب رقابت های سری آ ایتالیا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحبت های آلگری در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

"فردا باید بازی خوبی انجام دهیم و به دنبال پیروزی باشیم. این بازی برای شرایطمان در جدول مهم است و همچنین از آن جا که می‌ توانیم اولین سه امتیاز خانگی را به‌ دست آوریم، هم اهمیت دارد. تغییراتی وجود خواهد داشت، باید انرژیمان را به‌ خوبی مدبریت کنیم و سپس به بازی با چلسی فکر می‌ کنیم."

"همه‌ بازیکنان به‌ جز ربیو برای بازی فردا در دسترس خواهند بود؛ آدرین به‌ دلیل این که پایش ضرب دیده، ما را همراهی نمی‌ کند."

"شانس‌ های اصلی قهرمانی اینتر، میلان و ناپولی هستند. ما امتیازات زیادی از دست دادیم، باید بدون توجه به جدول کارمان را دنبال کنیم. باید با ثبات باشیم و در نوامبر ببینیم که کجا قرار می‌ گیریم، چالش جذابی در پیش داریم."

"فدریکو کیه‌زا توانایی بازی در هر دو جناح راست و چپ را دارد. خواهیم دید که فردا بازی می‌ کند یا نه."

"در بازی چهارشنبه تعویضی هایی که به زمین آمدند، عملکرد خوبی داشتند و این عملکرد باید طبیعی شود. در مورد بازی دادن به برناردسکی از ابتدا، تصمیم‌ گیری خواهم کرد. ماتیا پرین درون دروازه قرار می‌ گیرد، او آماده است و در فرم خوبی قرار دارد."

"همیشه تلاش می‌ کنم بازیکنان را در پست ایده‌ آلشان بازی دهم تا بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. فردا صبح تصمیم می‌ گیرم که از بین موراتا و کین به ‌کدامشان بازی دهم‌."

"ما بازی‌ های زیادی انجام می‌ دهیم و همه‌ مان باید از نظر ذهنی در سطح مشخصی باشیم."

"ما به دلیل ضعف جسمانی مرتکب اشتباه نشدیم و اشتباهاتمان در از دست دادن توپ، فنی بودند. ما نتایج خوبی نگرفتیم چرا که وقتی می‌ برید، روحیه‌ تان افزایش می‌ یابد و بهتر بازی می‌ کنید؛ پس باید به شکست سمپدوریا در بازی فردا فکر کنیم."

"کار ما خوب کار کردن، پیشرفت بازیکن ها و گرفتن نتیجه لازم است. ترجیح می‌ دهم با تیمی برنده مورد انتقاد قرار گیرم. دلسوزی، برای بازنده هاست. باید راه بردن را دوباره در پیش گیریم."

"من به این جا برگشتم تا به باشگاهی کمک کنم که به پیروزی وابستگی زیادی دارد. انتقادات را می‌ پذیرم، وضعیت ما چالشی است و من عاشق چالش‌ ها هستم. با آرامش بهتر خواهیم شد."