عکس؛ دو خرید جدید منچستریونایتد در یک قاب

عکس؛ دو خرید جدید منچستریونایتد در یک قاب

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی دو خرید قابل توجه داشته است که این خرید ها عبارتند از جیدون سانچو و رافائل واران؛ اکنون واران در اولین تمرین خود در منچستریونایتد شرکت کرده است.

به گزارش فوتبالی، در این تابستان شیاطین سرخ در نقل و انتقالات بالاخره توانستند خرید جیدون سانچو را نهایی کنند و این بازیکن را از دورتموند به خدمت بگیرند. مدت ها بود که منچستریونایتد در آستانه خرید سانچو بود و حتی در تابستان قبل تا یک قدمی خرید این بازیکن پیش رفت اما در نهایت موفق نشد و اکنون در این تابستان این اتفاق رخ داد و سانچو به منچستریونایتد پیوست.

از سوی دیگر، رافائل واران که قصد جدایی از رئال مادرید را داشت، در نهایت با منچستر یونایتد به توافق رسید و این تیم را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و این انتقال هم اتفاق افتاد و رافائل واران پس از 10 سال حضور در رئال مادرید و فتح عناوین و جام های مختلف، راهی منچستریونایتد شد. اکنون واران اولین تمرین خود را در جمع شیاطین سرخ انجام داده است.

در این تصویر رافائل واران را در کنار سانچو می بینیم که مشغول گپ زدن هستند و این دو خرید جدید شیاطین سرخ در یک قاب قرار گرفته اند.

1470