عکس؛ تولد 32 سالگی هافبک پاریسن ژرمن با حضور کهکشانی‌ها

عکس؛ تولد 32 سالگی هافبک پاریسن ژرمن با حضور کهکشانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - آندر هررا، هافبک اسپانیایی پاریسن ژرمن به تازگی 32 ساله شده است و به همین مناسبت برای او یک جشن تولد مختصر با حضور سایر بازیکنان پی اس جی برای او ترتیب داده شد.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن در این تابستان غوغا کرده است و خرید های بی نظیری داشته است. آن ها تا اینجای کار 5 خرید جدید داشته اند که این خرید ها عبارتند از: اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم، جیانلوئیجی دوناروما، سرخیو راموس و لیونل مسی. بدین ترتیب پی اس جی با خرید این بازیکنان یک تیم کهکشانی را برای این فصل آماده کرده است.

اکنون تولد آندر هررا در میان کهکشانی های پاریسن ژرمن برگزار شده است و چهره های نام آشنایی در این جشن تولد دیده می شود. حضور مسی و راموس با هم در یک جشن تولد هم در نوع خود می تواند از نکات جالب تولد 32 سالگی هافبک پی اس جی باشد.

بسیاری منتظرند تا شاهد اولین بازی لیونل مسی در ترکیب پاریسن ژرمن باشند چرا که به نظر می رسد دوره جدیدی در این تیم آغاز شده است و ناصر الخلیفی پی اس جی را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آماده کرده است و رویای رسیدن به آن را دارد؛ رویایی که باید دید بالاخره در این فصل محقق می شود یا خیر.

1470