تمام 6 توپ طلای قبلی لیونل مسی در یک قاب؛ هفتمی در راه است؟

تمام 6 توپ طلای قبلی لیونل مسی در یک قاب؛ هفتمی در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در مراسم توپ طلای 2021 در کنار روبرت لواندوفسکی دو چهره اصلی هستند که تمام نگاه ها امشب روی آن ها خواهد بود و باید دید که توپ طلا در نهایت به کدام یک از این دو ستاره جهان فوتبال می رسد.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران مختلف ادعا کرده اند که لیونل مسی برنده توپ طلای سال 2021 خواهد بود و او کسی است که امشب قرار است جایزه را در تالار دو شاتله فرانسه به دست بیاورد. البته فرانس فوتبال همواره تاکید دارد که تا زمانی که جایزه داده نشده از گمانه زنی در این باره پرهیز شود اما شواهدی که در رسانه های مختلف مطرح شده، نشان از این بوده که لئو مسی قرار است جایزه توپ طلا را به دست بیاورد.

مسی تاکنون 6 بار جایزه توپ طلا را به دست آورده است و اگر امشب هم آن را به دست بیاورد، این برای هفتمین بار خواهد بود که لیونل مسی توپ طلا را به دست می آورد. مسی در سال های 2009، 2010، 2011، 2012، 2015 و 2019 جایزه توپ طلا را به دست آورد و اکنون می خواهد در 2021، هفتمی را هم به دست بیاورد.

مراسم توپ طلا از ساعت 23 امشب (دوشنبه 8 آذر) به وقت ایران به طور رسمی آغاز می شود و باید دید که در نهایت چه اتفاقی در آن رخ خواهد داد.

1470