عکس؛ لیونل مسی در پیراهن جدید پاریسن ژرمن

عکس؛ لیونل مسی در پیراهن جدید پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث ها درباره لیونل مسی بسیار زیاد است و هنوز تکلیف آینده ستاره آرژانتینی مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به اتمام می رسد و لئو مسی در این تابستان یک بازیکن آزاد خواهد بود که باید برای تیم جدید خود تصمیم گیری کند. پیشنهاد هایی از الهلال عربستان و همچنین از بارسلونا برای لئو مسی وجود دارد و ستاره آرژانتینی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

خیلی ها معتقدند که مسی دیگر قراردادش را با پی اس جی تمدید نخواهد کرد و به این ترتیب دوران حضور او در تیم پاریسی به اتمام رسیده است. پاری سن ژرمن به تازگی از لباس فصل جدید خود رونمایی کرده است که در این رونمایی می بینیم که لیونل مسی هم حضور دارد و پیراهن جدید پی اس جی را بر تن کرده است.

در حقیقت کمپانی نایکی که اسپانسر لباس های پاری سن ژرمن است، از لباس های جدید این تیم رونمایی کرده است و حضور لیونل مسی در این لباس جدید در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است. هر چند که حضور یک بازیکن در لباس فصل بعدی یک تیم نمی تواند دلیلی بر ماندنش باشد و ممکن است این تصاویر از قبل گرفته شده باشند.

1470