پیشنهاد جالب توجه پاری سن ژرمن به لیونل مسی

پیشنهاد جالب توجه پاری سن ژرمن به لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن به لیونل مسی فوق ستاره سابق بارسلونا پیشنهاد داد که در فصل آینده شماره 30 را بر تن کند. مسی برای اولین بار با شماره 30 برای آبی اناری‌ها به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، روز پنج شنبه باشگاه بارسلونا رسما قطع همکاری خود را با لیونل مسی پس از بیست و یک سال اعلام کرد و روز یک شنبه نیز شماره ده سابق آبی اناری‌ها در کنفرانس خبری خداحافظی‌اش از بارسلونا، با هواداران این تیم خداحافظی کرد. لیونل مسی در طی بیست و یک سال حضورش در کاتالونیا، موفق به کسب شش جایزه توپ طلا، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ده قهرمانی لالیگا شد. 

به نقل از مارکا، در حالی که هنوز چیزی رسمی نشده است، اما گزارشات حاکی از آن است که به احتمال فراوان، پاری سن ژرمن مقصد بعدی لیونل مسی خواهد بود. یکی از نکات جالب توجه فصل نقل و انتقالات، انتخاب شماره بازیکن در باشگاه جدیدش می‌باشد و خیلی‌ها منتظرند تا ببینند که مسی در پارک دو پرنس چه شماره‌ای را بر تن خواهد کرد. نیمار پیش از این شماره ده را به مسی پیشنهاد داده، اما این ستاره آرژانتینی آن را رد کرده است و یکی از گزینه‌های او می‌تواند شماره 19 باشد که در جوانی می‌پوشید. 

با این حال گفته می‌شود که پاری سن ژرمن در مذاکرات خود با این بازیکن، پیشنهاد شماره سی را داده است که در لیگ فرانسه برای دروازه‌بان ذخیره به کار گرفته می‌شود. 

4416