هافبک پاری سن ژرمن: راموس یک اسطوره و رهبر واقعی است

هافبک پاری سن ژرمن: راموس یک اسطوره و رهبر واقعی است

پایگاه خبری فوتبالی - آندر هررا هافبک پاری سن ژرمن به تمجید از سرخیو راموس مدافع اسپانیایی تازه وارد این باشگاه پرداخت و او را یک اسطوره، لیدر و فردی با کاریزما خواند. 

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته برای پاریسی‌ها خیلی موفقیت آمیز نبود. آن‌ها در لیگ فرانسه از پس لیل بر نیامدند و به مقام نایب قهرمانی بسنده کردند و در لیگ قهرمانان اروپا، با شکست مقابل منچسترسیتی از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. ناصر الخلیفی مالک قطری این باشگاه در تابستان ساکت ننشست و چند بازیکن جدید به خدمت گرفت. جورجینیو واینالدوم، اشرف حکیمی، سرخیو راموس و جیانلوئیجی دوناروما بازیکنانی بودند که در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به پاری سن ژرمن اضافه شدند. 

به نقل از سایت گل، یکی از ترنسفرهای جالب توجه این پنجره، خروج سرخیو راموس از رئال مادرید پس از شانزده و پیوستنش به پاری سن ژرمن بود. هررا در گفت و گویی با سایت گل در این باره گفت: "شاید سرخیو بهترین مدافع تاریخ اسپانیا باشد. او اسطوره فوتبال، رهبر واقعی، فردی با کاریزما و عطش فراوان برای فتح عناوین است. به نظرم خرید بسیار فوق العاده‌ای بود. این که سرخیو هم تیمی شما باشد، یک فرصت بزرگ برای شماست تا بتوانید هر روز چیزهای جدیدی بیاموزید."

4416