مسی با چه ترانه‌ای مقابل هواداران پی‌اس‌جی معارفه شد؟

مسی با چه ترانه‌ای مقابل هواداران پی‌اس‌جی معارفه شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی یک معارفه حماسی و فوق العاده را در مقابل هواداران پی اس جی داشت چرا که در زمان ورود به زمین با ترانه معروف تیم بسکتبال "شیکاگو بولز" وارد زمین شد.

به گزارش فوتبالی، پوچتینو سرمربی پی اس جی تائید کرده بود که ستاره 34 ساله در روز شنبه در مقابل استراسبورگ بازی نمی کند اما مطابق انتظارات مسی در این بازی در مقابل هواداران معارفه شد. 

در حقیقت پی اس جی در کنار دیگر خریدهای تیم پاریسی یعنی اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم، جیانلوئیجی دوناروما و سرجیو راموس در مقابل هواداران معافه شد. در لحظه ورود مسی به زمین، در ورزشگاه ترانه ای از آلن پارسونز به نام "سیریوس" پخش شد. در حال حاضر همچنان باشگاه شیکاگو بولز برای معارفه بازیکنانش از این ترانه استفاده می کند . البته این ترانه قدیمی بین سالهای 1991 تا 1998 به ترانه محبوب هواداران این تیم بسکتبال تبدیل شد چرا که در آن زمان شیکاگو بولز توانسته بود که شش دوره قهرمان NBA شود.

یکی از هواداران در این باره نوشته است:" آنها مسی را با ترانه باشگاه بولز در سال 96 معارفه کردند. مایکل جردن حماسی است، مسی غول پیکر است." و یکی دیگر نوشته است:" ترانه ورود مسی ترانه مخصوص باشگاه بولز بود. این مرد را خیلی دوست دارم." و دیگری نوشته است:" ترانه کلاسیک باشگاه شیکاگو بولز در مراسم معارفه مسی به هواداران پی اس جی. بهترین ترانه تاریخ برای بهترین بازیکن تاریخ!" 

مسی هفته گذشته به همراه خانواده اش به پاریس سفر کرد و قراردادی دو ساله با پی اس جی امضا کرد.

4125