علاقه هانسی فلیک به همکاری دوباره با وینگر فرانسوی بایرن مونیخ

علاقه هانسی فلیک به همکاری دوباره با وینگر فرانسوی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- هانس دیتر فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا در جدیدترین توصیه‌ی خود به هیئت مدیره، خواستار جذب کینگزلی کومن، وینگر ۲۷ ساله و فرانسوی بایرن مونیخ شد.

به گزارش فوتبالی، کم‌تر از یک هفته‌ی پیش، با اعلام رسمی بارسلونا ژاوی هرناندز از سمت خود برکنار و هانسی فلیک به عنوان جانشین سرمربی اسپانیایی معرفی شد تا در این پنجره‌ی نقل و انتقالاتی، این مربی آلمانی بتواند به خوبی بارسلونا را آماده‌ی رقابت در همه‌ی جام‌ها کند.

شاید همگان هانسی فلیک را با شش‌گانه‌ی‌ تاریخی به خاطر بیاورند، جایی که باشگاه بایرن مونیخ تحت هدایت وی در سال ۲۰۲۰ حاکم مطلق اروپا بود. پس از پیوستن هانسی فلیک به بارسلونا، علاقه‌ی او به شاگردان سابق خود انکارناپذیر بود

طبق گزارش رسانه‌ی بیلد، پس از ابراز علاقه‌ی بارسلونا به یاشوا کیمیش، حال نوبت به کینگزلی کومن رسیده است که اکنون در اردوی تیم ملی فرانسه و تحت هدایت دشان، برای رقابت‌های یوروی ۲۰۲۴ به میزبانی آلمان آماده می‌شود.

این وینگر فرانسوی در سال ۲۰۲۰ و تحت هدایت هانسی فلیک عملکرد بسیار درخشانی ثبت کرد و حتی تک‌گل قهرمانی بایرن مونیخ در فینال لیسبون را درون دروازه‌ی پاریسن‌ژرمن قرار داد تا بایرن فلیک را قهرمان چمپیونزلیگ ۲۰۲۰ کند.

اکنون با پیوستن کمپانی به بایرن مونیخ، کینگزلی کومن دیگر عنصر غیر قابل فروش بایرن مونیخ به شمار نمی‌رود و این نظریه هنگامی قوت می‌گیرد که کینگزلی کومن، در فصل گذشته بیش از نیمی از بازی‌های فصل را به علت مصدومیت از دست داد و در ۱۷ بازی تنها در ۷ گل بایرن مونیخ ایفای نقش نمود. حال باید دید آیا کومن به خروج از بایرن علاقه نشان می‌دهد یا همچنان ماندن در آلمان را بهترین ایده برای ادامه‌ی زندگی حرفه‌ای خود می‌داند.

1428