کینگزلی کومان مصمم است در بایرن فیکس شود

کینگزلی کومان مصمم است در بایرن فیکس شود

به گزارش "ورزش سه"، کومان که این روزها به صورت کامل با هم‌بازی‌های خود در بایرن تمرین و بازی می‌کند در این باره گفت:" امیدوارم به سطحی که قبل از مصدومیت داشتم برسم. هدف شخصی‌ام این است که تا جایی که می‌توانم بازی کنم".


این جمله‌ای است که بارها از زبان همه‌ی فوتبالیست‌ها شنیده شده. مگر کیست که بخواهد بازی‌های تیمش را از روی نیمکت دنبال کند؟ ولی واقعیت این است که کینگزلی کومان دیگر از جایگزین آرین روبن و هموطنش فرانک ریبری بودن خسته شده. او فوتبالیستی فوق‌العاده سریع و قوی است که قدرت دربیل زدن بی‌نظیری دارد و می‌خواهد به وینگر چپ اصلی بایرن تبدیل شود.


اگر موانع قبلی، از جمله مصدومیت او از ناحیه‌ی قوزک پای چپ در ماه فوریه نبود، کومان 16 بازی را از دست نمی‌داد و شاید تا حالا توانسته بود جایگاه خود را به عنوان بازیکن فیکس بایرن تثبیت کند.


کومان 22ساله در تلاش برای توضیح علت مصدومیت‌های پیاپی خود گفت:" من وقتی مصدوم می‌شوم، مصدومیتم جزئی نیست. من همیشه با مصدومیت‌های جدی مواجه شده‌ام. بازیکنان حریف روی من خیلی خطا می‌کنند".


کومان که حالا زبان آلمانی را یاد گرفته در مصاحبه با اشپورت1 درباره‌ی ادعاهای مطرح شده درباره‌ی ابراز علاقه‌ی آرسنال به جذب او گفت:" من با آرسنال هیچ تماسی نداشته‌ام. من با بایرن هستم و قراردادم با این تیم را پنج سال دیگر تمدید کرده‌ام. این یعنی اینکه قاعدتاً اینجا می‌مانم".