از قهرمانی استقلال تا پرسپولیس؛ آزادی و جمعیتی کم نظیر!

از قهرمانی استقلال تا پرسپولیس؛ آزادی و جمعیتی کم نظیر!

پایگاه خبری فوتبالی- ورزشگاه آزادی پس از مدتها میزبان جمعیتی فراتر از ظرفیتش بود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس شب گذشته موفق شد جام قهرمانی لیگ بیست و سوم را در حضور پرشور هواداران خود بالای سر ببرد. با توجه به شانس بیشتر پرسپولیس برای قهرمانی، پیش‌بینی می‌شد که هواداران این تیم از سراسر کشور خود را به ورزشگاه آزادی برسانند تا در جشن قهرمانی تیم‌ محبوب‌شان حضور داشته باشند و قطعا هوادار بیشتر از ظرفیت بلیت‌فروشی در ورزشگاه حاضر خواهد شد.

درحالی که هنوز ظرفیت جایگاه‌هایی که بلیت فروشی صورت گرفته بود، تکمیل نشده بود، هواداران پرسپولیس ابتدا به قسمت غربی ورزشگاه رفتند که سکوهای این قسمت درحال تعمیر است و قرار نبود در اختیار هواداران قرار بگیرد. اما بسیاری از هواداران که از راه دور آمده بودند و نمی خواستند جشن قهرمانی را از دست بدهند، هر طور شده با بلیت و بدون بلیت وارد ورزشگاه شدند تا در ادامه شاهد جمعیتی در ورزشگاه باشیم که این ورزشگاه در این چند سال اخیر کمتر به خود دیده بود.

آخرین باری که ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت شده بود، احتمالا بر می‌گردد به لیگ بیست و یکم و قهرمانی تاریخی و بدون شکست استقلال که هواداران خود را به آزادی رساندند تا پس از چند سال ناکامی تیم محبوبشان برای کسب جام، دوباره جشن قهرمانی بگیرند.

 
۲۶۳۶