اسطوره بارسلونا به لیگ دسته دوی امارات سقوط کرد!

اسطوره بارسلونا به لیگ دسته دوی امارات سقوط کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا و پاکو آلکاسر دو بازیکن سابق بارسلونا نتوانستند جلوی سقوط باشگاه الامارات به لیگ دسته دوی فوتبال امارات را بگیرند!

به گزارش فوتبالی، در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ امارات، تیمی که دو ستاره سرشناس فوتبال اسپانیا را در اختیار داشت، به لیگ دسته دوی امارات سقوط کرد. 

الامارات در کل فصل فقط چهار پیروزی کسب کرده بود و با کسب هفده امتیاز در رتبه یکی مانده به آخر در لیگ امارات قرار گرفت و شانسی برای بقا ندارد. اینیستا 40 ساله از ویسل کوبه ژاپن راهی الامارات شده بود. این بازیکن 20 بازی در لیگ امارات داشت که پنج گل زد اما نتوانست مانع از سقوط تیمش شود. 

پاکو آلکاسر بازیکن سابق والنسیا، دورتموند، بارسلونا و ویارئال فقط 30 سال سن دارد و سالهای زیادی از فوتبالش مانده است. او از شارجه راهی الامارات شده بود اما نتوانست جلوی سقوط این تیم را بگیرد.  شارجه در هفته پایانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کند. آلکاسر در این فصل هفت گل برای الامارات زد اما او هم نتوانست جلوی سقوط تیمش را بگیرد.

بدین ترتیب آلکاسر و اینیستا برای اولین بار در دوران فوتبالشان طعم سقوط را چشیدند که در بدترین کابوس هایشان هم تصور نمی کردند که چنین لحظه ای را تجربه کنند!

4125