طرح؛ بازیکنان تک‌باشگاهی که مسی به آن‌ها نپیوست؛ از گیگز تا توتی

طرح؛ بازیکنان تک‌باشگاهی که مسی به آن‌ها نپیوست؛ از گیگز تا توتی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به طور رسمی از بارسلونا جدا شده است و بدین ترتیب دیگر او در باشگاه بارسلونا حضور نخواهد داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت راهی کدام باشگاه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی از همان دوران کودکی در آکادمی باشگاه بارسلونا حضور داشته است و در لاماسیا رشد کرده و به تیم اصلی بارسلونا رسیده است. مسی از سال 2004 در تیم بزرگسالان بارسلونا حضور دارد و هیچ‌گاه راهی تیم دیگری نشده است و تا اینجای کار یک بازیکن تک باشگاهی محسوب می شد اما اکنون او جدا شده است و باید دید که به کدام تیم می رود. بیشتر گمانه زنی ها از این حکایت دارد که مسی به زودی راهی پی اس جی خواهد شد.

اما لیونل مسی در بارسلونا نماند و دیگر نمی توان او را تک باشگاهی به حساب آورد. مسی می توانست با ماندن در بارسلونا و اتمام دوران فوتبالش در این تیم به جمع بازیکنانی مثل پائولو مالدینی، رایان گیگز، کارلس پویول و فرانچسکو توتی بپیوندد.

رایان گیگز بین سال های 1991 تا 2014 در منچستریونایتد توپ زده است. کارلس پویول از 1999 تا 2014 در بارسا بوده و اسطوره و کاپیتان این تیم بوده است. پائولو مالدینی هم از 1985 تا 2009 فقط و فقط در میلان توپ زده است و در نهایت فرانچسکو توتی هم به عنوان اسطوره باشگاه رم، از سال 1993 تا 2017 در تیم آ اس رم حضور داشته است.

1470