فرانچسکو توتی از همسرش جدا شد

فرانچسکو توتی از همسرش جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی که یکی از مشهورترین زوج های کشور ایتالیا بودند، از هم جدا شدند.

به گزارش فوتبالی، توتی پس از هفده سال از همسرش ایلاری جدا شد. نشریه "داگوسپیا" که در حوزه اخبار حاشیه ای در کشور ایتالیا فعالیت می کند، اعلام کرد که فرانچسکو توتی و ایلاری تصمیم گرفته اند که به رابطه خود خاتمه ببخشند.

توتی یکی از بزرگترین و مشهورترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایتالیا به شمار می رود که دورانی درخشان را در رم داشته است و ایلاری نیز یک مجری مشهور در کشور ایتالیا است که به عنوان بازیگر و مدل نیز فعالیت کرده است. این دو صاحب سه فرزند مشترک به نام های کریستین، شنل و ایزابل هستند.

در ماه های اخیر شایعات پیرامون جدایی توتی از همسرش شدت گرفته بود و حتی خود توتی بارها این شایعات را تکذیب کرده بود و خواستار احترام به خودش و خانواده اش شده بود.  فرانچسکو و ایلاری در روز 19 ژوئن 2005 با هم ازدواج کردند که مراسم ازدواجشان از طریق تلویزیون پخش شد و بیش از یک میلیون بیننده داشت اما حالا آنها تصمیم به جدایی گرفته اند. در ماه فوریه شایعاتی در مورد خیانت فرانچسکو به همسرش منتشر شده بود و هیچ بعید نیست که دلیل طلاق نیز همین ماجرا بوده باشد. 

4125