رسمی؛ فرانچسکو توتی به کرونا مبتلا شد

رسمی؛ فرانچسکو توتی به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی – فرانچسکو توتی به کرونا مبتلا شد.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش اسکای اسپورت ایتالیا اطلاع داد فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم و تیم ملی ایتالیا به کرونا مبتلا شده است. در گزارش اسکای اسپورت اعلام شده کاپیتان سابق باشگاه رم در چند روز گذشته علائم این بیماری را در خود داشته و به همین دلیل تست کرونا داده. او تب داشته و قدرت جسمانی اش تحلیل رفته و به همین دلیل تصمیم به انجام تست کرونا گرفته است. حالا با انجام تست مشخص شده او کرونا دارد.

گزارشگر اسکای اسپورت اطلاع داده که حال عمومی او خوب است اما چیزی که هواداران فوتبال را نگران کرده، درگذشت پدر او به دلیل کرونا است که می‌تواند دلیل بر ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن او هم باشد. پدر توتی در ماه اکتبر در سن ۷۶ سالگی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. او البته به دیابت هم مبتلا بود و در مرگ او بر اثر کرونا، این مسئله تاثیر گذاشته بود اما حالا باید دید توتی چگونه این بیماری را پست سر می‌گذارد.

توتی در حال حاضر یک آژانس نقل و انتقالاتی دارد و قرار بود با برگزاری چند جلسه با مدیران رم شرایط بازگشتش به رم به عنوان مدیر بررسی شود اما با توجه به بیماری او احتمالا اگر جلساتی هم برگزار شود، در هفته‌های اتی این اتفاق رخ خواهد داد.

1101