باشگاه جدید پسر فرانچسکو توتی مشخص شد

باشگاه جدید پسر فرانچسکو توتی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - در سال 2002 رئال مادرید بعد از قهرمانی اروپا با فرانچسکو توتی اسطوره رم تماس گرفت که  با پاسخ منفی مواجه شد چرا که این اسطوره نمی خواست تیم محبوبش را ترک کند و از جالوروسی ها جدا شود اما پس از 22 سال، پسرش با یک تیم مادریدی قرارداد بسته است!

به گزارش فوتبالی، پسر فرانچسکو توتی به مادرید سفر کرد تا نه با رئال مادرید بلکه با یک تیم دیگری دیگر یعنی رایو وایکانو قرارداد ببندد. کریستین توتی پسر اسطوره رم از باشگاه فروزینونه جدا شد تا به آکادمی رایو وایکانو ملحق شود. 

کریستین توتی که در سال 2005 متولد شده، بزرگ ترین فرزند از میان سه فرزند توتی به شمار می رود. کریستین، مهاجمی است که تا رده زیر 18 سال در باشگاه رم بازی کرده است. او در ماه آگوست به تیم جوانان فروزینونه ملحق شده بود و در درمقابل کروتونه گلزنی کرد. حالا این بازیکن به صورت قرضی تا پایان فصل راهی رایو وایکانو شده تا در فوتبال اسپانیا تجربه اندوزی کند. کریستین 18 ساله قرار است که در مادرید تحصیل و بازی کند و در پایان فصل در مورد آینده اش تصمیمی جدید بگیرد. 

توتی به همراه پسرش از باشگاه رایو وایکانو بازدید کرده اند. رایو حالا امید زیادی دارد تا بتواند در تیم بزرگسالان رایو بازی کند و در لالیگا تجربه اندوزی کند.

4125