عکس؛ کاهش وزن چشمگیر مدافع چپ رئال مادرید در تابستان

عکس؛ کاهش وزن چشمگیر مدافع چپ رئال مادرید در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید تمرینات تابستانی و پیش فصل خود را پیگیری می کند و این تمرینات با حضور بدنساز سختگیری مثل آنتونیو پینتوس شکل و شمایل خاصی به خود گرفته است.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته برای رئال مادرید یکی از بدترین فصل ها از نظر مصدومیت بود به طوری که تیم زیدان با مصدومیت های زیادی مواجه بود و همین مصدومیت ها بود که موجب می شد در مقاطعی کلیدی، بازیکنان اصلی تیم از دسترس خارج شوند و بدین ترتیب زیدان نتواند آنطور که می خواهد ترکیب را بچیند و از این لحاظ ضربه بخورد.

رئال مادرید در فصل گذشته دپونت را به عنوان بدنساز در اختیار داشت که عملکرد او جالب نبود و برای فصل جدید و با آمدن کارلو آنچلوتی، باشگاه رئال مادرید اقدام به جذب یک بدنساز جدید یعنی آنتونیو پینتوس کرد. پینتوس فصل گذشته را در اینتر بوده است و اکنون دوباره به رئال مادرید بازگشته است چرا که او دورانی را هم در گذشته در رئال مادرید بوده است.

اما عملکرد پینتوس به عنوان بدنساز به شکلی بوده که بازیکنان رئال مادرید وزن کم کرده اند و بدن آن ها روی فرم آمده است. یکی از این بازیکنان فرلاند مندی، مدافع چپ فرانسوی رئال مادرید است که با مقایسه تصویر فعلی او با تصویر فصل گذشته اش می توان فهمید که چقدر وزن کم کرده است و روی فرم آمده است.

1470