بازگشت مدافع مصدوم رئال مادرید به تمرینات

بازگشت مدافع مصدوم رئال مادرید به تمرینات

پایگاه خبری فوتبالی- فرلاند مندی به تمرینات تیم رئال مادرید بازگشت 

به گزارش فوتبالی ، باشگاه رئال مادرید در هفته های ابتدایی فصل جاری لالیگا با یک بحران مصدومیت روبرو شده است و تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست داده است. اما شاید در این بین یک خبر خوب بتواند برای آن‌ها التیام بخش باشد و آن هم بازگشت یکی از بازیکنان مهم فصل گذشته یعنی فرلاند فرانسوی است. 

فرلاند مندی که در ابتدای فصل تابستان جاری و در جریان دیدار ال‌ کلاسیکوی پیش فصل دوستانه در تور ایالات متحده آمریکا، دچار مصدومیت از ناحیه عضلات دو سر ران پای چپ شده بود، در هفته های ابتدایی شروع فصل جدید لالیگا شرایط بازی‌کردن را برای تیم خود نداشت. اما تصاویر منتشر شده از تمرین روز سه شنبه تیم رئال مادرید نشان داد که این بازیکن به تمرینات سبک انفرادی با توپ بازگشته است. این احتمال می رود تا این بازیکن بعد از دو هفته بازی های ملی آماده بازگشت به ترکیب رئال مادرید باشد و بتواند این تیم را در بازی مقابل رئال‌سوسیداد همراهی کند. البته در مورد گفته شده که این بازیکن پیشنهاد قابل توجهی از لیگ عربستان دریافت کرده است و ممکن است رئال مادرید را تابستان امسال ترک کند.

لازم به یادآوری است که ادر میلیتائو و تیبو کورتوا به‌دلیل پارگی رباط صلیبی تقریبا تا پایان فصل از ترکیب سفیدپوشان مادرید دور خواهند بود. اما انتظار می‌رود دیگر مصدومین تیم یعنی دنی سبایوس، آردا گولر و وینیسیوس جونیور تا زمان دربی مادرید مصدومیت‌هایشان را به اتمام برسانند و بعد از ریکاوری برای این دیدار حساس آماده باشند. البته رئال مادرید باید در مورد همگی آن‌ها محتاط خواهد باشد و تا زمان سلامت کامل این بازیکنان روی حضور آنها در ترکیب تیم ریسک انجام ندهد.

۱۰۰۹