غیبت یک ماهه مدافع رئال مادرید به علت مصدومیت

غیبت یک ماهه مدافع رئال مادرید به علت مصدومیت

پایگاه خبری فوتبالی - فرلاند مندی مدافع چپ رئال مادرید که در ال کلاسیکو دچار مصدومیت شد، حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که روند مصدومیت ها در همین شروع فصل برای رئال مادرید آزاردهنده بوده است. دنی سبایوس به علت مصدومیت، کل اردوی پیش فصل را از دست داد و در هفته های آغازین لالیگا نیز غایب بود. آردا گولر بازیکن ترکیه ای تازه وارد رئال مادرید هم به علت مصدومیت جدیدش ممکن است که به مدت سه تا پنج ماه از میادین دور باشد و کل نیم فصل اول را از دست بدهد. حالا خبر می رسد که مندی نیز یک ماه مصدوم است و سه بازی اغازین رئال مادرید در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو، آلمریا و سلتاویگو را از دست می دهد و احتمالا در اولین بازی خانگی فصل رئال مادرید در مقابل ختافه به میادین برمی گردد.

فرلاند مندی در این تابستان در لیست فروش رئال مادرید قرار داشت اما تلاش ها برای فروش وی نتیجه ای نداشته است. این بازیکن در ال کلاسیکوی اخیر هم نمایش جالبی نداشت. یک کاربر توییتری از باشگاه های عربستانی خواسته بود تا این بازیکن را بخرند تا رئال از دستش راحت شود که باشگاه الفتح عربستان در پاسخ نوشت که این بازیکن را نمی خواهند!

4125