رئال مادرید ستاره خود در المپیک را می‌‌فروشد؟

رئال مادرید ستاره خود در المپیک را می‌‌فروشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها رقابت های المپیک 2020 در توکیوی ژاپن در حال برگزاری است و نگاه ها به طور ویژه ای به مسابقات فوتبال این رقابت ها است چرا که بازیکنان جوانی در این تورنمنت حضور دارند که می‌توانند از بهترین بازیکنان آینده جهان فوتبال باشند.

به گزارش فوتبالی، تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال مادرید در رقابت های المپیک 2020 عملکرد بی نظیری داشته است به طوری که درخشش او مورد توجه قرار گرفته است. ژاپن توانست از گروه خود در رقابت های المپیک با اقتدار صعود کند و کوبو در این قضیه تاثیر گذاری خوبی داشته است و سه گل تاکنون به ثمر رسانده است و می تواند یکی از مدعیان آقای گلی در المپیک باشد چرا که تنها 2 گل کمتر از ریچارلیسون به ثمر رسانده است.

کوبو فصل گذشته را به طور قرضی در ویارئال و ختافه توپ زده است و آخرین تیم او ختافه بوده است اما کوبو به طور کلی تحت قرارداد رئال مادرید است.

به گفته مارکا، در صورت پیشنهاد خوب برای کوبو رئال مادرید آماده فروش این بازیکن است و همچنان قصد ندارد که از این بازیکن به طور ثابت در ترکیب خود استفاده کند و معتقد است که کوبو نیاز به تجربیات بیشتری دارد. بنابراین به نظر می‌رسد که اگر پیشنهاد مناسب برای کوبو بیاید، رئال مادرید او را بفروشد و در غیر این صورت، این بازیکن همچنان به طور قرضی در باشگاهی دیگر توپ خواهد زد.

1470