خبر رسمی: رئال مادرید و ربودن جواهر ژاپنی از چنگال بارسلونا

خبر رسمی: رئال مادرید و ربودن جواهر ژاپنی از چنگال بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه رئال مادرید رسما خبر به خدمت گرفتن تاکفوسا کوبو، جواهر فوتبال ژاپن که لقب مسی ژاپنی را یدک می کشد منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، این خبر در وبسایت رسمی رئال مادرید منتشر شده و بدین ترتیب کوبوی 18 ساله فصل آینده در رئال کاستیا بازی خواهد کرد. تیمهای متعددی از جمله بارسلونا نیز به دنبال جذب این بازیکن ژاپنی بودند ولی مادریدی ها برنده جدال سرنوشت ساز در مسیر خرید مسی ژاپنی شدند.

وب سایت ژاپنی چونیچی اسپورتس صبح امروز اعلام کرده بود که مذاکرات میان سران دو باشگاه اف سی توکیو و رئال مادرید در مراحل پایانی است و این بازیکن هم تستهای پزشکی را پشت سرگذاشته و همه منتظر امضای قرارداد هستند. دقایقی پیش هم باشگاه مادریدی با انتشار بیانیه ای رسمی روی وبسایتش این خبر را اعلام کرد.

متن این بیانیه بدین ترتیب است:« تاکفوسا کوبو، متولد سال 2001 در کاناگاوای ژاپن، فصل آینده به رئال کاستیا ملحق خواهد شد. تیم اول جوانان مادریدی، یکی از آینده دار ترین جوانان دنیای فوتبال را در اختیار خواهد داشت. یک هافبک تهاجمی با تکنیکی فوق العاده و توانا با دیدی بالا، قدرت دریبلینگ عالی وتوان گلزنی بالا.»

کوبوی 18 ساله اخیرا به تیم ملی ژاپن دعوت شده و چند روز پیش اولین بازی ملی اش را مقابل السالوادور برگزار کرد. او تا پیش از این درتیم اف سی توکیو بازی می کرد و درسال 2019 در 13 بازی لیگ ژاپن، 4 گل برای تیمش زده بود.

انتقال کوبو به رئال، ضربه ای کاری از رئال مادرید به بارسا نیزبود. این بازیکن ژاپنی درسن 10 سالگی مدتی را درلاماسیا سپری کرده بود ولی به خاطر محرومیتی که فیفا به دلیل جذب غیرقانونی بازیکنان زیرسن قانونی برای بارسا درنظر گرفت، او مجبور شد به ژآپن بازگردد و حالا رئالی ها توانستند در نهایت او را مال خود کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که بارسایی ها امیدوار بودند تا بتوانند بعد از 18 ساله شدن این بازیکن ژاپنی و رسیدنش به سن قانونی (در روز 4 ژوئن) او را به تیمشان بازگردانند. اما رئالی ها دست پیش را گرفته وسریعتر روند مذاکره با او را آغاز کردند.

چونیچی اسپورتس همچنین به این نکته اشاره کرده که کوبو با بارسلونای بی به توافق رسیده بود تا پیراهن این تیم را به تن کند. اما نهایتا زیر این توافق زد. علاوه بر رئال مادرید، تیمهای بارسلونا، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز به دنبال جذب این مسی ژاپنی بودند.

کوبو در حال حاضر در اردوی تیم ملی ژاپن به سرمی برد و تیم ملی کشورش را در رقابتهای کوپا آمه ریکاهمراهی خواهد کرد. ژاپن در گروه سی این رقابتها با تیمهای اروگوئه، اکوادور وشیلی همگروه است.

 

6363