عکس؛ ادامه شاهکار ژاپن و پدیده رئال مادرید در المپیک

عکس؛ ادامه شاهکار ژاپن و پدیده رئال مادرید در المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی ژاپن در یکی از سخت ترین گروه های المپیک با اقتدار صدرنشین است و صعودش به یک چهارم نهایی را تقریبا قطعی کرده است چرا که فقط در صورت یک معجزه ممکن است به مرحله بعدی نروند.

به گزارش فوتبالی، ژاپنی ها پس از غلبه بر آفریقای جنوبی حالا در دومین بازی خود مکزیک را هم شکست دادند. تاکفوسا کوبو بازیکن ژاپنی رئال مادرید همچون بازی اول در بازی دوم هم گلزنی کرد تا ژاپن با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

ژاپن به عنوان میزبان المپیک به نظر می رسد که شانس زیادی برای کسب مدال داشته باشد. آنها مرحله گروهی را مقتدرانه و با کسب شش امتیاز  از دو بازی اول آغاز کرده اند و حالا صدرنشین گروه هستند و بالاتر از مکزیک و فرانسه با سه امتیاز قرار دارند. ژاپن در هفته پایانی باید به مصاف فرانسه برود در حالی که مکزیک باید آفریقای جنوبی را شکست بدهد تا صعود کند.

تاکفوسا کوبو دو سال پیش به رئال مادرید پیوست که در دو سال اخیر به طور قرضی در تیم هایی نظیر مایورکا، ویارئال و ختافه بازی کرده است. برای فصل آینده نیز خیلی بعید است که تاکه شانسی برای بازگشت به رئال مادرید داشته باشد چرا که در حال حاضر سهمیه بازیکنان با پاسپورت غیراروپایی در رئال با حضور وینیسیوس، میلیتائو، رودریگو گوئس و بیل (که با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا غیراروپایی محسوب می شود) پر است و به همین خاطر گفته می شود که کوبو فصل بعد قرضی به سوسیه داد می رود. تاکه این روزها رهبر تیم ژاپن در المپیک است و امیدوار است که بتواند مسابقات را با مدال ترک کند.

4125