شروع درخشان پدیده رئال مادرید در المپیک با گل سه امتیازی

شروع درخشان پدیده رئال مادرید در المپیک با گل سه امتیازی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم المپیک ژاپن به عنوان میزبان مسابقات المپیک در اولین بازی خود در مرحله گروهی در مقابل آفریقای جنوبی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، تک گل ژاپن توسط تاکفوسا کوبو بازیکن ژاپنی رئال مادرید به ثبت رسید که با شوتی دقیق و فنی دروازه آفریقای جنوبی را باز کرد. کوبو دو سال پیش در حالی به رئال مادرید پیوست که بارسلونا هم به شدت به دنبال خریدنش بود اما رئال توانست به حریف قدیمی و همیشگی خود ضربه بزند.

کوبو پس از یک سال حضور قرضی در مایورکا و نمایشی خوب در این تیم فصل گذشته دو تجربه قرضی داشت: در نیم فصل اول به ویارئال رفت و در نیم فصل دوم راهی ختافه شد اما در هیچ کدام از دو تیم به اندازه کافی بازی نکرد و درخشش کافی را نداشت. به همین خاطر رئال حس می کند که باید در مورد آینده وی تصمیم درست تری بگیرد.

در حال حاضر کوبو شانسی برای بازگشت به رئال ندارد و همچنان باید به صورت قرضی جدا شود چرا که هر تیم می تواند فقط سه بازیکن با پاسپورت غیراروپایی را داشته باشد. در حال حاضر میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس سه بازیکن غیراروپایی لیست رئال مادرید هستند که البته وینی احتمالا امسال پاسپورت اسپانیایی می گیرد اما از سویی با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در حال حاضر گرت بیل هم غیراروپایی محسوب می شود و رئال باید فکری در این باره داشته باشد.

4125.