پاریسن‌ژرمن به دنبال خرید بازیکن ژاپنی رئال مادرید

پاریسن‌ژرمن به دنبال خرید بازیکن ژاپنی رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - تاکفوسا کوبو پدیده 19 ساله ژاپنی در تابستان گذشته با وجود پیشنهادهای مختلفی که داشت، ترجیح داد که به رئال مادرید ملحق شود. او که تجربه حضور در آکادمی بارسلونا را دارد، در نهایت تصمیم گرفت که راه حضور در رئال مادرید را انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه آس خبر داده است که پاریسن ژرمن یکی از مشتریان جدی کوبو است و شرایط جذب این بازیکن را دنبال می کند. در حقیقت اخیرا لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مورد خرید وی با رئال تماس گرفته است. پاسخ این بازیکن منفی و رئال مادرید اما منفی بوده است. در حقیقت کوبو سال گذشته پیشنهاد تمدید قرارداد با پی اس جی با دستمزد سالانه 4 میلیون یورو را رد کرد و به رئال مادرید ملحق شد. رقم فسخ قرارداد کوبو با رئال مادرید 250 میلیون یوروست و رئال از مشتریان بازیکن ژاپنی خواسته تا همین مبلغ را بپردازند.

در حقیقت حداقل 29 تیم در حال حاضر شرایط جذاب کوبو را دنبال می کنند : از آژاکس، میلان، لاتزیو و سلتیک گرفته تا بیش از ده تیم در لالیگا شامل سوسیه داد و بتیس. به نظر می رسد که این بازیکن ژاپنی که امسال به مایورکا رفته، حداقل یک فصل دیگر از رئال مادرید دور خواهد بود  تا بتواند تجربه اندوزی کند.

کوبو امشب در ترکیب مایورکا مقابل رئال مادرید قرار می گیرد و باید دید که این بازیکن قرضی ژاپنی چه نمایشی از خود ارائه می دهد.