ترکیب احتمالی فصل بعد منچستریونایتد با اضافه شدن واران و سانچو

ترکیب احتمالی فصل بعد منچستریونایتد با اضافه شدن واران و سانچو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در این تابستان دو بازیکن اسم و رسم دار را به ترکیب خود اضافه کرده است تا بدین ترتیب به خوبی خود را برای فصل 2021/22 آماده کرده باشد و باید دید که اوله گونار سولسشر چه برنامه هایی برای استفاده از خرید های جدید و ترکیب جدید خود در این فصل خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، خرید رافائل واران برای منچستر یونایتد رسمی شد و بدین ترتیب این مدافع فرانسوی از رئال مادرید راهی منچستریونایتد می شود. شیاطین سرخ پیش‌تر خرید جیدون سانچو را هم قطعی کرده بودند و اکنون این دو بازیکن به عنوان دو خرید اصلی منچستر یونایتد به ترکیب این تیم اضافه می‌شوند.

اما اگر بخواهیم نگاهی به ترکیب احتمالی فصل بعد منچستر یونایتد بیندازیم می بینیم که سولسشر می تواند یک ترکیب قدرتمند از بازیکنان را روانه میدان کند و با تاکتیک های مناسب از مدعیان اصلی باشد.

البته علامت سوال هایی هم در این ترکیب وجود دارد و آن هم استفاده یا عدم استفاده از بازیکنانی مثل داوید دخیا و ادینسون کاوانی است چرا که عملکرد دخیا در فصل گذشته چنگی به دل نزد و اشتباه او در فینال لیگ اروپا با خراب کردن پنالتی منجر به از دست رفتن جام برای شیاطین سرخ شد.

1470