آیا ستاره منچستریونایتد می‌تواند 73 میلیون پوند را توجیه کند؟

آیا ستاره منچستریونایتد می‌تواند 73 میلیون پوند را توجیه کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد ایمان دارد که جیدون سانچو وینگر انگلیسی در حال پیشرفت است و در چند سال آینده بسیار کمک حال شیاطین سرخ خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو مدت زیادی بود که زیر ذره بین سران منچستریونایتد قرار داشت و در نهایت، آن‌ها توانستند با مبلغ هفتاد و سه میلیون پوند، او را از بروسیا دورتموند با قراردادی پنج ساله به خدمت بگیرند. با این حال او عکس کریستیانو رونالدو، شروع آرامی در الدترافورد داشته است و در 5 بازی ابتدایی خود در لباس این باشگاه، نتوانسته تاثیرگذار ظاهر شود. با این وجود، سولشر شک نکرد که در آینده کوتاه، به بالاترین سطح پتانسیل خود خواهد رسید. 

به نقل از سایت گل، شیاطین سرخ امروز در یک دیدار خارج از خانه به مصاف وستهام یونایتد خواهند رفت. سرمربی نروژی درخصوص وینگر بیست و یک ساله تیمش گفت: "او هر لحظه در حال یادگیری است. همانطور که در تمرینات گفته بودم، او در حال یادگیری متد و روش‌های ماست. او در حال وفق دادن خودش با شرایط لیگ برتر است و البته او با لیگ قهرمانان اروپا آشنایی دارد، زیرا در بروسیا دورتموند تجربه حضور در این تورنمنت را داشته است. او پسر جوانی است و مطمئنا پیشرفت خواهد کرد."

4416