لیست فروش شلوغ منچستریونایتد؛ از دخیا تا مارسیال و لینگارد

لیست فروش شلوغ منچستریونایتد؛ از دخیا تا مارسیال و لینگارد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد با وجود خرید سانچو و جذب قریب الوقوع واران همچنان استراحت نمی کند. شیاطین سرخ حالا شرایط جذب ستارگان دیگری نظیر کنده، کاماوینگا و تریپیر را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد البته برای این که هزینه خریدهای جدید را تامین کند مجبور است که از فروش برخی بازیکنانش درآمدزایی کند. پل پوگبا هافبک فرانسوی که فقط یک سال از قراردادش مانده در لیست فروش قرار دارد و شیاطین سرخ می خواهند از فروش او 50 میلیون یورو درآمدزایی کنند اما پوگبا تنها بازیکن فروشی شیاطین سرخ نیست. 

تلگراف در گزارشی به بازیکنانی اشاره کرده که می توانند جدایی خود به منچستریونایتد از نظر مالی کمک کنند. شیاطین سرخ پس از خرید تیم هیتون چهار دروازه بان دارند و به همین خاطر جدایی یکی از میان دین هندرسون و داوید دخیا دور از انتظار نیست. سولشر تصمیم نهایی را می گیرد که کدام یک از این دو از تیم بروند.

جسه لینگارد، برندون ویلیامز، دیوگو دالوت، الکس تیس، فیل جونز، آندریاس پریرا، دنیل جیمز و آنتونی مارسیال دیگر بازیکنانی هستند که می توانند جدا شوند. دالوت و لینگارد فصل خوبی به عنوان بازیکن قرضی در میلان و وستهام داشتند و به همین خاطر پیشنهادهای خوبی دارند. قیمت مارسیال هم به خاطر عملکرد ناامیدکننده اش کاهش داشته و به 30 میلیون یورو رسیده است.

یونایتد می خواهد از فروش های خود 120 میلیون یورو درآمدزایی کند تا هزینه 85 میلیونی برای سانچو و 50 میلیونی برای واران جبران شود و جدا از آن هزینه خریدهای جدید نیز تامین شود.

4125