چلسی در پی جذب آنتونی مارسیال

چلسی در پی جذب آنتونی مارسیال

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره فرانسوی منچستریونایتد مدنظر چلسی قرار گرفته است..

به گزارش وبسایت نود، تلگراف مدعی شده است در صورتی که منچستریونایتد نتواند مارسیال را متقاعد به ماندن در الدترافورد کند، چلسی به دنبال جذب وی خواهد بود.

مارسیال در این فصل اگرچه شروع به نسبت بهتری نسبت به سال گذشته داشت ولی با حضور سانچز، به طور کل جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داد و در هفته های اخیر ان قدر به نیمکت دوخته شده که بحث های زیادی پیرامون جدایی وی مطرح شده و تیم های زیادی هم به دنبال این ستاره جوان هستند. قرارداد مارسیال تا سال 2019 اعتبار دارد و اگرچه شاید مارسیال به انتقال فکر کند ولی یونایتد هنوز تصمیم نهایی درباره وی نگرفته است.

در عین حال چلسی یکی از باشگاه هایی است که خواهان جذب مارسیال است، اما در صورتی که تیم آبراموویچ نتواند سهمیه لیگ قهرمانان این فصل را کسب کند، با توجه به قیمت مارسیال، احتمالاً باید 50 تا 70 میلیون پوند از طریق فروش بازیکنانش درآمدزایی کند تا از نظر قانون جوانمردانه مالی یوفا دچار مشکل نشود. البته شنیده ها حاکی از آن است که باتشوایی، زوما و کندی همگی بازیکنانی هستند که احتمال دارد در تابستان توسط چلسی فروخته شوند و از این طریق مبلغ خوبی نصیب باشگاه خواهد شد.

1878