آنتونی مارسیال از هواداران منچستریونایتد خداحافظی کرد

آنتونی مارسیال از هواداران منچستریونایتد خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونی مارسیال یک پیام خداحافظی احساسی برای هواداران شیاطین سرخ جدایی را ارسال کرد.

به گزارش فوتبالی، آنتونی مارسیال تایید کرد که در تابستان امسال پس از ۹ سال حضور در منچستریونایتد را ترک خواهد کرد. مارسیال ۲۸ ساله در حساب های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که تابستان امسال اولدترافورد را ترک خواهد کرد. مهاجم فرانسوی تاکید کرد که چالش های جدیدی را دنبال خواهد کرد و پس از تقریبا یک دهه حضور در منچستریونایتد همیشه هوادار شیاطین سرخ خواهد بود.

مارسیال در صفحه شخصی خود نوشت: "هواداران عزیز منچستریونایتد، با اندوه بسیار امروز برای خداحافظی برای شما نامه می نویسم. بعد از ۹ سال باورنکردنی در باشگاه، زمان آن فرا رسیده است که صفحه جدیدی در حرفه خود باز کنم. از زمانی که در سال ۲۰۱۵ وارد تمی شدم، این افتخار بزرگ را داشتم که این پیراهن را بپوشم و در مقابل شما، بهترین هواداران بازی کنم. شما همیشه پشتیبان واقعی من بوده اید چه در زمان های خوب و چه سخت و اشتیاق و وفاداری شما منبع بزرگی از انگیزه برای من بوده است. مایلم از صمیم قلب از شما به خاطر همه حمایت هایی که انجام داده اید تشکر کنم."

مارسیال در سال ۲۰۱۵ با قراردادی از موناکو به این تیم انگلیسی پیوست که او را به گران ترین بازیکن جوان این تیم تبدیل کرد. او از آن زمان تاکنون ۳۱۷ بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و ۹۰ گل به ثمر رسانده است. البته مصدومیت‌ها مرتبا دوران حرفه‌ای او در منچستریونایتد را تحت تاثیر قرار می‌دادند و مشکلات در فصل گذشته آشکارتر بود به طوری که این مهاجم در این فصل فقط ۵ بار در لیگ برتر انگلیس بازی کرد و تنها یک گل به ثمر رساند.

۱۰۰۹