تقابل کلاسیک کریس و لئو/ یووه - بارسا، 17 مرداد در نیوکمپ

تقابل کلاسیک کریس و لئو/ یووه - بارسا، 17 مرداد در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - امروز جمعه 23 جولای مطابق با اول مرداد، خبری خوشحال کننده برای طرفداران و اهالی فوتبال خصوصا دوستداران کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو فوق ستاره تاریخ فوتبال جهان منتشر شد که بر اساس آن، مسابقه دوستانه دو تیم فوتبال یوونتوس و بارسلونا روز هفدهم مردادماه جاری در استادیوم نیوکمپ برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و با اعلام نشریه مارکا، مسابقه بزرگداشت مؤسس این باشگاه اسپانیایی موسوم به جام "خوان گامپر" در سال ۲۰۲۱، روز هفدهم مردادماه جاری میان تیم های فوتبال بارسلونای اسپانیا و یوونتوس ایتالیا برگزار خواهد شد و طی آن، تیم های فوتبال مردان و بانوان این دو باشگاه مطرح اروپایی به مصاف هم خواهند رفت. به این ترتیب و در صورتی که مشکلات مربوط به تمدید قرارداد لیونل مسی، فوق ستاره و کاپیتان آرژانتینی بلوگرانا با این باشگاه تا پیش از این تاریخ به پایان برسد، جهان فوتبال بار دیگر می تواند در انتظار تماشای نبرد کلاسیک کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در قالب تیم های باشگاهی یووه و بارسا مقابل یکدیگر باشد.

بر اساس گزارش رسانه های اسپانیایی و ایتالیایی و طبق اعلام رسمی وبسایت این دو باشگاه پر طرفدار، رقابت دوستانه و تدارکاتی آبی اناری ها و بیانکونری در روز یکشنبه، مورخ هفدهم مردادماه سال جاری، در ساعت ۰۰:۰۰ نیمه شب (بامداد دوشنبه) به میزبانی باشگاه بارسلونا و در ورزشگاه نیوکمپ بندر بارسلون انجام خواهد شد. برگزاری این دیدار، ولو این که دوستانه هم باشد اما با وجود امکان رویارویی دو فوق ستاره پرتغالی و آرژانتینی که هر دوی آن ها کاپیتان تیم های ملی کشورشان نیز هستند، قطعا می تواند بسیاری از علاقمندان و هواداران این دو اعجوبه تاریخ فوتبال جهان را پای جعبه جادویی تلویزیون میخکوب کند.

به دلیل مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا، کماکان حضور پر تعداد تماشاگران در ورزشگاه ها شدنی نیست و برای این بازی هم قرار است که فقط بیست درصد از ظرفیت نیوکمپ به طرفداران دو تیم اختصاص یابد. 

هفدهم مردادماه جاری، از آن دسته تاریخ هایی است که به هیچ وجه نباید به ورطه فراموشی سپرده شود!

9404