جنگ حقوقی یوونتوس و کریستیانو رونالدو ادامه‌دار می‌شود

جنگ حقوقی یوونتوس و کریستیانو رونالدو ادامه‌دار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- داستان جنگ حقوقی کریستیانو رونالدو و باشگاه یوونتوس هنوز پایان نیافته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه توتو اسپورت  باشگاه یوونتوس قصد دارد مجددا با کریستیانو رونالدو وارد جنگ حقوقی شود. بعد از پیروزی رونالدو در دادگاه برای دریافت حقوق معوقه خود ، یوونتوس اکنون می خواهد علیه حکم صادره اعتراض کند تا این پروسه بین دو طرف کماکان ادامه داشته باشد. میزان حقوقی که کریستیانو مدعی شده باید از دوره بازی او در یوونتوس پرداخت شود ، حدودا ۱۰ میلیون یورو است . یوونتوس در دادگاه بعدی با ارائه مدرک ، درخواست تجدید نظر خواهد کرد.

چندی پیش و به نقل از فابریتزیو رومانو کریستیانو رونالدو رسماً بر سر اختلاف حقوقی خود با یوونتوس در دادگاه پیروز شد و به این ترتیب یوونتوس باید نزدیک به ۱۰ میلیون یورو به اضافه بهره به کریستیانو بپردازد.

پس از رای دادگاه در مورد پرونده کریستیانو رونالدو، این موضوع به دلیل تاثیر بر بودجه می تواند به روی بحث خریدهای تیم برای فصل آینده تاثیر بگذارد. یوونتوس طبق رای پیشین باید حدود ۱۰ میلیون یورو به کریستیانو رونالدو برای موضوع دستمزد بپردازد که البته رقم بالایی نیست اما همچنان برای کاهش بیشتر بودجه بازار نقل و انتقالات مهم است. کنار گذاشتن الگری و کادر مربیگری او برای یک فصل به معنای هزینه تقریبی 20 میلیون یورویی برای بیانکونری بود که باید حدود ۸ میلیون یورو هم برای جانشین این مربی یعنی تیاگو موتا و همکاران او اضافه شود.

۱۰۰۹