قرارداد آلخاندرو بالده با بارسلونا تا سال ۲۰۲۴ تمدید شد

قرارداد آلخاندرو بالده با بارسلونا تا سال ۲۰۲۴ تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - با اعلام باشگاه بارسلونا، قرارداد آلخاندرو بالده، مدافع چپ ۱۷ ساله این باشگاه به مدت ۳ سال تمدید شد و بند فسخی ۵۰۰ میلیون یورویی برای آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا، وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا خبر رسمی تمدید قرارداد آلخاندرو بالده با آبی اناری ها را اعلام کرد و به این ترتیب و با توجه به خروج جونیور فیرپو از جمع بلوگرانا، بالده یکی از مهم‌ ترین بازیکنان حاضر در لیست کنونی تیم فوتبال بارسلونا برای رقابت با جوردی آلبای اسپانیایی جهت حضور در پست دفاع چپ این تیم کاتالانی خواهد بود. محصول آکادمی بارسلونا به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان این باشگاه شناخته می شود؛ بنابراین، حفظ او در بارسلونا، یک موفقیت نسبتا بزرگ برای خوان لاپورتا به شمار می رود.

آلخاندرو بالده که در سال 2011 و در شرایطی که تنها هشت سال سن داشت، از تیم فوتبال اسپانیول اسپانیا وارد باشگاه بارسلونا شداین بازیکن در فصل گذشته از تیم جوانان بارسلونا به تیم ب این باشگاه منتقل شد و در شانزده مسابقه نیز برای آبی اناری ها به میدان رفت و با توجه به نمایش های درخشانی که ارائه داد، در اردوی پیش فصل کاتالان ها به همراه تیم اول بزرگسالان این باشگاه تمرین می کند.

9404