ادعای بلوگرانا: رئالی ها پشت پرده عدم تمدید قرارداد موریبا

ادعای بلوگرانا: رئالی ها پشت پرده عدم تمدید قرارداد موریبا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا معتقد است که باشگاه رئال مادرید در پشت ماجرای به بن بست خوردن مذاکرات برای امضای قرارداد جدید موریبا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از گل، بلوگرانا در حال تلاش برای برقراری شرایط جدید با چشم انداز روشنی برای آینده این باشگاه است اما در این بین وجود هرگونه ارتباطات خاص با رقیب دیرینه را نه تنها رد می کند بلکه ادعایی خلاف این موضوع را نیز بیان داشته است. بر این اساس و در یکی از موارد حساسیت برانگیز میان دو غول باشگاهی اسپانیا، مذاکرات جهت تمدید قرارداد بین بارسلونا و ایلایکس موریبا تقریبا به بن بست رسیده است و بلوگرانا به باشگاه رئال مادرید و عواملش در پشت صحنه شکست در این مذاکرات مظنون است.

موریبای 18 ساله که محصول دیگری از سیستم معروف آکادمی لاماسیا است، طبق قرارداد فعلی موجود فقط تا تابستان 2022 در نیوکمپ توپ خواهد زد و ادامه این همکاری مستلزم دستیابی به توافق در مذاکرات طرفین است. امیدواری اهالی فوتبال در کاتالونیا این بود که هنوز هم دستیابی به توافقی مشترک که موریبا را در بارسلونا حفظ کند امکان پذیر است، اما اکنون این امیدواری ها تبدیل به یاس و ناامیدی شده است.

بارسا معتقد است که نمایندگان باشگاه مادریدی رئال در حال انجام مذاکرات با این بازیکن جوان هستند و همین موضوع، تمرکز این بازیکن را از مذاکرات تمدید با بلوگرانا گرفته و به سمت اردوگاه رقیب چرخانده است. از این رو، سران کاتالان ها به موریبا اطلاع داده اند تا زمانی که مذاکرات با نمایندگان باشگاه مادریدی را متوقف نکند، اجازه کار با بقیه بازیکنان تیم بزرگسالان بارسلونا را که در فصل قبل آن جا به انجام وظیفه می پرداخته، نخواهد داشت و تا وقتی که این بازیکن و بارسا در شرایط جدید به توافق نرسند یا تمایلی به حصول این توافق از سمت او نشان داده نشود، این جوان از برنامه های کومان دور خواهد ماند.

رونالد کومان در فصل گذشته، فضای رقابتی زیادی را در اختیار بازیکنان جوان بلوگرانا قرار داد؛ به عنوان مثال، موریبا برای تیم بزرگسالان بارسلونا 672 دقیقه بازی کزد که انجام 18 بازی می شود.

9404