نماینده وینگر فرانسوی بارسلونا در اندیشه تمدید قرارداد

نماینده وینگر فرانسوی بارسلونا در اندیشه تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر ملی‌پوش و فرانسوی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در حال حاضر در بالاترین سطح از شرایط فیزیکی و فنی ممکن خود به سر می‌برد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه بارسلونای اسپانیا با ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جوان و اسپانیایی تازه‌وارد کاتالان‌ها زندگی جدیدی را در نیوکمپ تجربه می‌کند؛ هافبک سابق لاروخا و بلوگرانا که حالا سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌هاست، باور خاصی نسبت به عثمان دمبله پیدا کرده است و چه در داخل و چه در خارج از زمین مسابقه، به شدت از این وینگر ملی‌پوش فرانسوی تیم خود مراقبت می‌کند؛ اما با این وجود، در پایان رقابت‌های فصل جاری قرارداد عثمان دمبله با باشگاه کاتالانی به پایان می‌رسد. عثمان دمبله در دیدار بارسلونایی ها مقابل حریف خود تیم اتلتیک بیلبائو موفق شد تا یک گل به ثمر برساند و دو پاس گل را نیز برای هم تیمی های خود ارسال کند.

به نظر می‌رسد که عثمان دمبله نیز می‌خواهد که جواب اعتماد و احترام متقابل ژاوی هرناندز را بدهد و منابع نزدیک به این ملی‌پوش فرانسوی چنین فاش می‌کنند که این وینگر هجومی به پروژه و آینده باشگاه کاتالانی اعتقاد و ایمان کامل دارد. حضور ژاوی هرناندز روی نيمکت هدایت کاتالان‌ها و همچنین ورود پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم ملی‌پوش گابنی سابق آرسنال به نیوکمپ باعث شده است که عثمان دمبله نیز در وضعیت بسیار بهتری نسبت به گذشته خودش باشد.

آلفردو مارتینز در این زمینه این چنین عنوان می‌کند: "اطرافیان عثمان دمبله تأیید می‌کنند که آن‌ها در حال ساخت پل‌هایی برای بازگشت روابط خوب قبلی بین این بازیکن و باشگاه کاتالانی هستند. تأیید شده است که عثمان دمبله با هیچ باشگاه دیگری به هیچ گونه توافقی نرسیده و حالا چیزهای زیادی تغییر کرده است؛ اگر عثمان دمبله قرارداد خود را تمدید کند، این اتفاق محصول کار ژاوی هرناندز خواهد بود."

9404