پذیرش شرط کاهش دستمزد جهت تمدید قرارداد/ فاتی می‌خواهد بماند

پذیرش شرط کاهش دستمزد جهت تمدید قرارداد/ فاتی می‌خواهد بماند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد کار تمدید قرارداد آنسو فاتی با بارسلونا به زودی نهایی شود و ستاره جوان آبی‌ اناری ها سال های بیشتری را در نیوکمپ بگذراند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو و کادنا سر، خورخه مندس، مدیر برنامه‌ های مشهور آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا مدتی است که در بارسلون حضور دارد و این در حالی است که رسانه ها گزارش داده اند که اولویت باشگاه بارسلونا، تمدید قرارداد آنسو فاتی به عنوان یکی از بازیکنان مهم آینده بلوگرانا است. در واقع مندس می خواهد هر چه زودتر و تا پیش از بازگشت آنسو فاتی از بند مصدومیت به میادین مسابقات، موضوع تمدید قرارداد این ستاره جوان حل شود. به نظر می رسد علت حضور ژرژ مندس در شهر بندری بارسلون هم همین موضوع است.

طبق این گزارش، بازیکن جوان آبی اناری ها اخیرا همراه با خانواده اش در یک رستوران در شهر بارسلون دیده شده و در آن مکان، با خورخه مندس که ایجنت این بازیکن است، دیدار و گفت و گویی داشته اند.

مندس در گفت و گو با فاتی و خانواده اش، به آن ها یادآور شده که ماندن در بارسلونا به معنای پذیرش موضوع کاهش دستمزد است زیرا باشگاه کاتالانی با مشکل مالی مواجه است. این بازیکن هجده ساله نیز اعلام کرده که اولویت او ماندن در جمع آبی اناری ها و تمدید قراردادش است. 

هر چند بر اساس این گزارش، بارسلونا به فاتی اعتماد دارد اما مدیران بلوگرانا برنامه بهبود وضعیت قرارداد این بازیکن را هم پیش بینی کرده و مد نظر دارند. 

گفتنی است که اخیرا مندس، فاتی را به منچستر سیتی پیشنهاد کرده بود.

9404