شوخی بازیکن اسبق رئال مادرید با رسیدن شماره راموس به آلابا

شوخی بازیکن اسبق رئال مادرید با رسیدن شماره راموس به آلابا

پایگاه خبری فوتبالی - مالک شماره چهار رئال مادرید عوض شد و این شماره از سرجیو راموس به داوید آلابا رسید. 

به گزارش فوتبالی، خیلی ها از این که آلابا در روز معارفه اش با پیراهن شماره چهار معارفه شد شگفت زده شده اند. در حقیقت این شماره در شانزده سال اخیر بر تن راموس رفته که یکی از اسطوره های تاریخ رئال مادرید و یکی از بهترین مدافعان تاریخ این باشگاه است و به همین خاطر است که تغییر مالک این شماره به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

بازیکن سابق بایرن در این باره گفت:" با باشگاه در این باره صحبت کردم. شماره چهار را به من پیشنهاد دادند و فکر می کنم که شماره دیگری هم خالی نبود و می دانم این شماره برای باشگاه چه مفهومی دارد. باعث افتخار است که ان را بپوشم و این به من انگیزه زیادی می دهد. این شماره نماد رهبری و قدرت است."

قبل از راموس، فرناندو هیرو سرشناس ترین بازیکنی بود که شماره چهار را می پوشید اما در برهه ای کوتاه بازیکنان دیگری هم این شماره را پوشیدند که یکی از آنها بورخا فرناندز بازیکن اسبق رئال و وایادولید است که حالا از فوتبال بازنشسته شده است. بورخا تصویری از خودش در کنار رونالدوی برزیلی  منتشر کرده و در صفحه توییترش نوشته است:" آیا آلابا سنگینی شماره چهار راموس را حس خواهد کرد؟ کسی که باید سنگینی را حس می کرد، سرجیو راموس بود که بعد از من این شماره را پوشید!"

4125