شمارش معکوس برای اعلام اولین خرید تابستانی رئال مادرید

شمارش معکوس برای اعلام اولین خرید تابستانی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به گفته " گل تی وی"، داوید آلابا بازیکن اتریشی روز گذشته در شهر مادرید حضور داشته است. این بازیکن به همراه مشاور وکیل خود به مادرید  سفر کرده تا از یکی از  خانه های پیشنهادی برای اقامت در شهر مادرید در صورت پیوستن به رئال مادرید بازدید کند. البته نزدیکان آلابا می گویند که او در سفرش به شهر مادرید در باشگاه رئال مادرید حضور نیافته و صرفا از خانه مذکور بازدید کرده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید امیدوار است که تا روز یکشنبه خبر انتقال آلابا را به صورت رسمی اعلام کند. باشگاه مادریدی البته مراسم معارفه وی را به پایان یورو موکول خواهد کرد اما رئال می خواهد با اعلام خبر انتقال بازیکن اتریشی، فشار را از روی دوش وی بردارد.

آلابا با اتمام قراردادش با بایرن مونیخ راهی مادرید خواهد شد. او در لیست 26 نفره تیم ملی اتریش برای یورو حضور دارد و باید به زودی به اردو اضافه شود. آلابا و اتریش در روز دوازدهم خرداد بازی دوستانه ای را مقابل انگلیس در میدلزبورو خواهند داشت و چهار روز بعد در دیداری دوستانه دیگر به مصاف اسلواکی در وین می روند. 

آلابا قراردادی پنج ساله با رئال مادرید خواهد بست یعنی تا سن 33 سالگی در رئال خواهد بود و سالی 12 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت یعنی مشابه دستمزدی که رئال در سالهای اخیر به راموس پرداخته است. راموس هنوز برای تمدید با رئال به توافق نرسیده و احتمالا آلابا جانشین او در خط دفاعی رئال مادرید خواهد بود.

4125