عکس؛ خوش‌آمد گویی آنچلوتی به خرید جدید رئال مادرید

عکس؛ خوش‌آمد گویی آنچلوتی به خرید جدید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه داوید آلابا، مدافع اتریشی تازه وارد رئال مادرید برگزار شد و بدین ترتیب این بازیکن به طور رسمی به تیم رئال مادرید ملحق شد و از این به بعد بازیکن این باشگاه به حساب می آید و در تمرینات پیش فصل رئال مادرید با مربیگری کارلو آنچلوتی حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، داوید آلابا با شماره 4 در رئال مادرید معارفه شد، همان شماره ای که سال ها بر تن سرخیو راموس بود و کاپیتان رئال مادرید آن را می پوشید. اکنون داوید آلابا قرار است که این شماره را بر تن کند چرا که سرخیو راموس راهی پاری سن ژرمن شده است و در پی اس جی قرار است که شماره 4 آن باشگاه را بپوشد.

اما کارلو آنچلوتی که چندی پیش به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید پس از جدایی زیدان انتخاب شد و دومین دوره حضور خود در رئال مادرید را استارت زده است، با انتشار این تصویر از خودش در کنار داوید آلابا و مارسلو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نوعی به آلابا خوش آمد گفت و نوشت:"دیداری عالی، به خانه جدید خود خوش آمدی" تا بدین ترتیب در مراسم معارفه داوید آلابا از او استقبال کرده باشد.

داوید آلابا توانایی بازی در پست مدافع وسط، مدافع چپ و هافبک دفاعی را دارد اما به نظر می رسد که در رئال مادرید در همان پست مدافع وسط توسط آنچلوتی به کار گرفته شود.

1470