خرید جدید رئال مادرید: اینجا هستم تا خودم باشم نه این که با دیگران مقایسه شوم

خرید جدید رئال مادرید: اینجا هستم تا خودم باشم نه این که با دیگران مقایسه شوم

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع تازه وارد رئال مادرید درباره انتقالش صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از رد کردن پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی بایرن مونیخ، داوید آلابا به صورت رایگان به سانتیاگو برنابئو رفت. همچنین این بازیکن اتریشی شماره چهار را که قبلا متعلق به سرخیو راموس بود، خواهد پوشید. 

به نقل از مارکا، به نظر می‌ رسد که آلابا برای چالش جدید زندگی‌اش آماده است. او در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به معارفه خود گفت: "شماره چهار؟ با باشگاه درباره این موضوع حرف زدم. آن‌ها به من این شماره را پیشنهاد دادند و فکر نمی‌کنم شماره دیگری موجود باشد. می‌دانم که این شماره برای باشگاه چه معنایی دارد و همین سبب افزایش انگیزه می‌شود. می‌خواهم با تمام توانم برای این شماره بجنگم. اینجا نیامدم تا خودم را با دیگران مقایسه کنم. من داوید آلابا هستم و داوید آلابا می‌مانم."

آلابا در ادامه گفت: "این رویایی است که به حقیقت تبدیل شد. من در بزرگ‌ترین باشگاه دنیا هستم و کاملا به خودم افتخار می‌کنم. منتظر پوشیدن پیراهن رئال مادرید هستم. چند بار در استادیم سانتیاگو برنابئو بازی‌ کرده‌ام و عاشق اتمسفر آن هستم. برای بازی کردن دوباره در سانتیاگو برنابئو هیجان زده هستم. چند وقتی بود که به دنبال چالش جدید در زندگی‌ام بودم و فکر کنم آن را در اسپانیا پیدا کردم." 

4416