خشم ریبری از فیورنتینا: به من بی‌احترامی کردند

خشم ریبری از فیورنتینا: به من بی‌احترامی کردند

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک ریبری بازیکن اسبق فیورنتینا که دورانش در این تیم هفته گذشته به پایان رسید از نحوه جدایی خود دلار  است.

به گزارش فوتبالی، ریبری در مورد جدایی از تیم ایتالیایی گفت:" انتظار داشتم در فیورنتینا بمانم اما هیچ کسی با من تماس نگرفت و این برای من بی احترامی است. این حس را داشتم که با وجود این که در دو سال با تمام توان و وجودم بازی کردم به اندازه کافی به من بها ندادند. دو سال حقیقتا زیبا را داشتیم. آسان نبود چرا که خوشحال هستم و با افراد زیادی در یک شهر زیبا با هوادارانی بی نظیر آشنا شدم. حیف شد چرا که به این فکر می کردم که یک سال دیگر در فیورنتینا بمانم اما فوتبال و زندگی همین است."

ریبری که شایعاتی در مورد حضورش در تیم های عربی مطرح است در مورد آینده خود هم صحبت کرد:" آینده؟ هنوز نمی دانم. همان طور که اشاره کردم ایده ام حقیقتا این بود که یک سال دیگر در فیورنتینا بمانم. هنوز می خواهم در ایتالیا باشم. امیدوارم که در سری آ حضور داشته باشم."

فیورنتینا پس از سالها حضور در بایرن مونیخ راهی فیورنتینا شد اما در حال حاضر بدون تیم است و البته به نظر می رسد برنامه ای هم برای بازنشستگی ندارد و می خواهد به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد.

4125