ریبری پس از سرقت از منزلش، فیورنتینا را تهدید به جدایی کرد

ریبری پس از سرقت از منزلش، فیورنتینا را تهدید به جدایی کرد

خبرگزاری فوتبالی - فرانک ریبری هافبک فرانسوی فیورنتینا در پیامی اینستاگرامی بعد از سرقت از منزلش در شب گذشته اعلام کرد که هر کاری برای خوشحالی خانواده اش انجام می دهد و عملا تیم ایتالیایی را تهدید به جدایی کرد.

به گزارش فوتبالی، ریبری روز یکشنبه به فیورنتینا کمک کرد تا با نتیجه دو بر یک مقابل پارما پیروز شود هر چند که در نیمه دوم به علت مصدومیت از ناحیه زانو از زمین خارج شد. اما شرایط وقتی بدتر شد که این هافبک 37 ساله به خانه اش رفت و متوجه شد که در غیابش سارقان به خانه وی دستبرد زده اند. وی در پیامی ایسنتاگرامی نوشت:" وقتی پس از پیروزی مقابل پارما به خانه برگشتم، متوجه شدم که خانه ام در ایتالیا مورد سرقت قرار گرفته است، کشوری که دوران فوتبالم را پس از سالهایی زیبا در مونیخ در آن سپری می کنم. این شرایطی است که با آن مواجه شدم .... بله، برخی از کیف های همسرم به سرقت رفته است، برخی جواهرات گم شده است اما الحمدلله هیچ کدام از این وسایل اساسی نبودند. چیزی که من را شوکه می کند این است که حس می کنم هیچ چیز در بساط ندارم و امنیت ندارم.  خدا را شکر که همسرم و بچه هایم در مونیخ در امنیت بودند اما چطور می توانم به این محیط اطمینان داشته باشم؟ چطور می توانم؟ پس از اتفاقاتی که رخ داده، حس خوبی داریم؟ نیازی ندارم تا به دنبال میلیون ها باشم، خدا را شکر هر چیزی که بخواهیم را داریم، ترجیح می دهم که به دنبال توپ باشم چرا که اشتیاق من همین است.چه عشق به فوتبال باشد و چه نباشد، خانواده ام در اولویت هستند و ما برای خوشحالی و تندرسی خانواده تصمیم های لازم را خواهیم گرفت."

البته باشگاه فیورنتینا از ریبری حمایت کرده است. روکو کومیسو مالک باشگاه فیورنتینا قول داده که همه تلاش خود را انجام بدهد تا هافبک فرانسوی دوباره احساس امنیت کند.