رسمی: محرومیت سه جلسه ای برای فرانک ریبری

رسمی: محرومیت سه جلسه ای برای فرانک ریبری

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک ریبری به دلیل هل دادن داور در بازی فیورنتنیا مقابل لاتزیو حالا با محرومیت مواجه شده است و مسئولان برگزاری رقابتهای سری آ، او را برای سه جلسه از همراهی فیورنتینا محروم کرده اند.

به گزارش فوتبالی، دیشب و در جریان بازی فیورنتنیا مقابل لاتزیو و بعد از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی، ریبری که حسابی از دست داور و تصمیمات او عصبانی بود، او را هل داده و جنجال بزرگی به پا کرد و همین رفتار، باعث شد تا کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا سه جلسه برای فرانک ریبری محرومیت در نظر بگیرد. بدین ترتیب این ستاره فرانسوی در بازی خارج از خانه فیورنتینا مقابل ساسولو، بازی خانگی مقابل پارما و بازی خارج از خانه بنفش پوشان برابر کالیاری قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

پس از آن وقفه های بازیهای ملی در میان است و اولین بازی ریبری بعد از پشت سرگذاشتن این سه جلسه محرومیت، احتمالا در تاریخ 24 نوامبر و در بازی مقابل ورونا خواهد بود. البته ساعاتی پیش فرانک ریبری با انتشار پستی در توئیترش به خاطر این رفتار ناپسند عذرخواهی رسمی کرد ولی درهرصورت این محرومیت برای او درنظر گرفته شده و او باید پس از سپری کردن این دوره خودش را برای بازگشت به ترکیب بنفش پوشان آماده کند.

6363