تماس فرانک ریبری با گوتزه و مانژوکیچ؛ به فیورنتینا بیایید!

تماس فرانک ریبری با گوتزه و مانژوکیچ؛ به فیورنتینا بیایید!

  • خبرگزاری فوتبالی – چند منبع خبری در آلمان و ایتالیا اعلام کرده‌اند فرانک ریبری که در تیم فیورنتینا شرایط نسبتا خوبی دارد، ‌تمایل دارد گوتزه و مانژوکیچ را به جمع فلورانسی‌ها اضافه کند.
به گزارش فوتبالی، بیلد، کوریره اسپورت و چند رسانه دیگر این خبر را تایید و اعلام کرده‌اند ریبری به طوری غیر رسمی پیشنهاد پیوستن به فیورنتینا را به ماریو مانژوکیچ و ماریو گوتزه داده تا در کنار او در سری آ بازی کنند. هر دو نفر امسال قراردادهایشان با تیم‌ها به پایان می‌رسد و می‌توانند به صورت آزاد به هر تیمی بپردازند. گوتزه پس از مدتی حضور در بایرن به دورتموند برگشت اما حالا جایی در افکار فاوره ندارد و به زودی این تیم را ترک می‌کند. مانژوکیچ هم که مدتی در الدحیل قطر بازی می‌کرد می‌تواند به طور آزاد به هر تیمی بپیوندد.

ریبری ۳۷ ساله که چندی پیش به دلیل سرقت از خانه‌اش با هواداران فیورنتینا دچار مشکل شده بود حالا تمام مشکلات را با آن‌ها حل کرده و احساس خوبی دارد. به نحوی که می‌خواهد دو هم‌بازی سابقش را هم به حضور در فیورنتینا راضی کند.

گفتنی است مانژوکیچ پیشتر در تیم یوونتوس حضور داشته و سابقه حضور در سری آ را دارد. او ۳۴ سال سن دارد و گوتزه هم به تازگی ۲۸ ساله شده است.

1101