فرانک ریبری به تمرینات فیورنتینا برگشت

فرانک ریبری به تمرینات فیورنتینا برگشت

پایگاه خبری فوتبالی – فیورنتینا اعلام کرده که فرانک ریبری به تمرینات برگشته و با سایر بازیکنان تیم تمرین می‌کند. به این ترتیب بپه یاکینی خبر خوبی پیش از دیدارهای سخت فیورتنینا دریافت کرده است.

این بال ویولا از نوامبر به دلیل مصدومیت مچ پا در دیدار برابر لچه غایب بود، و مشکلاتی که داشت باعث شد که در اواسط دسامبر زیر تیغ جراحان برود.

ریبری در تابستان گذشته، پس از پایان قراردادش با بایرن مونیخ راهی فیورنتینا شد. او 11 فصل را در آلیانس آره‌نا گذراند، و در فلورانس تنها 11 بازی در سری آ انجام داده است.

فصل او سرشار از مصدومیت بوده است. جو بارونه، مدیر ارشد اجرایی باشگاه گفته که این ستاره فرانسوی از خارج میدان هم به تیم کمک کرده است.

بازگشت او خبری عالی برای مربی تیم، یاکینی خواهد بود. او در تعطیلات زمستانی هدایت تیم را به عهده گرفت و در این مدت نمی‌توانسته از ریبری استفاده کند. انتظار می‌رود که او چند هفته دیگر هم نتواند از حضور ریبری بهره ببرد، چرا که این بازیکن باید در تمرینات به اوج آمادگی برگردد.

فیورنتینا در حال حاضر در سری آ سیزدهم است و یکشنبه با اودینزه بازی دارد. برنامه بازی‌های سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا برای مدتی به تعویق افتاده و حالا تیم‌ها باید به صورت بسیار فشرده با هم بازی کنند.

8444