هافبک بارسلونا راهی لیگ آمریکا خواهد شد؟

هافبک بارسلونا راهی لیگ آمریکا خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو بوسکتس هافبک بارسلونا ماه هاست که پیشنهادی برای حضور در لیگ آمریکا دریافت کرده است تا برای ادامه دوران فوتبال خود راهی MLS شود. 

به گزارش فوتبالی، ستارگان زیادی در تاریخ فوتبال همچون پله، کرویف، بکن بائر، رونی، بکام، ایبراهیموویچ و ... برای سالهای پایانی فوتبالشان راهی لیگ آمریکا شدند و حالا کاپیتان فعلی تیم ملی اسپانیا نیز می تواند همین مسیر را ادامه بدهد.

سرجیو بوسکتس در حال حاضر با دقت این گزینه را مد نظر قرار داده است. بوسکتس 33 ساله البته زیاد مطمئن نیست چرا که حس می کند که هنوز می تواند در بالاترین سطح بازی کند اما با این وجود این گزینه برایش روی میز است.

بارسا فعلا روی بوسکتس حساب می کند و نمی خواهد که این بازیکن به لیگ آمریکا برود اما لاپورتا از این بازیکن خواسته تا همچون مسی و دیگر بزرگان تیم دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش بدهد. ماتئو آلمانی مدیر ورزشی بارسا با وکیل این بازیکن صحبت کرده تا برای کاهش دستمزد و علاوه بر آن به تعویق انداخت دستمزدها به توافق برسد. بوسکتس امیدوار است که فعلا در بارسلونا بماند و انتقالش به لیگ آمریکا را به سال 2023 و پایان جام جهانی قطر موکول کند.

4125