تقابل ویژه در اراک؛ مجیدی و استقلال مقابل سیدعلی

تقابل ویژه در اراک؛ مجیدی و استقلال مقابل سیدعلی

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از اتفاقاتی که حساسیت بازی آخر هفته آلومینیوم اراک و استقلال را بیشتر از قبل کرده، داوری است که قرار است این بازی را قضاوت کند.

به گزارش فوتبالی و طبق اعلام فدراسیون فوتبال، سیدمهدی سیدعلی داور بازی آلومینیوم و استقلال بود. اتفاقی که خیلی زود با واکنش باشگاه استقلال مواجه شد و این باشگاه  طی نامه‌ای به سازمان لیگ، نسبت به این انتخاب به طور رسمی اعتراض کرد.

اینکه چرا استقلالی‌‌ها نسبت به سیدعلی حساسیت دارند، سوالی است که برای پیدا کردن جوابش باید به فصل قبل و دیدار برگشت فولاد و استقلال رجوع کرد. در آن بازی که در اهواز برگزار شد، اعتراض فرهاد مجیدی به قضاوت سیدعلی باعث شد که سرمربی استقلال از کنار زمین اخراج شود و استقلال آن بازی را 1-2 به تیم جواد نکونام باخت تا شانسی برای قهرمانی در لیگ نوزدهم نداشته باشد.

 البته این تنها دلیل حساسیت استقلال به سیدعلی نیست و در گزارشی که خبرورزشی منتشر کرده، او در قضاوتهایش برای این تیم، 5 استقلالی را اخراج کرده است. از فرهاد مجیدی و علی کریمی و عارف غلامی گرفته تا امید نورافکن و میلاد زکی‌پور .

حالا و در شرایطی که بازی آلومینیوم و استقلال به خاطر شرایط دو تیم در جدول حساسیت زیادی دارد، انتخاب سیدعلی به عنوان داور این بازی مهم هم باعث نگرانی استقلالی‌ها شده هر چند که اعتراض آنها نسبت به انتخاب این داور، بی نتیجه خواهد بود و آنطور که سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفته، داور بازی آلومینیوم و استقلال تغییر نخواهد کرد.

9697