سرمایه‌گذاری مهاجم بارسلونا و همسرش روی یک رستوران ساحلی

سرمایه‌گذاری مهاجم بارسلونا و همسرش روی یک رستوران ساحلی

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین بریتویت مهاجم دانمارکی فقط یک سال و نیم است که به بارسلونا آمده اما همسرش "آنلور" تصمیم گرفته است که یک تجارت جدید را در این شهر آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، این زوج به تازگی یک رستوران جدید را در نزدیکی ساحل گاوا افتتاح کرده اند که یکی از مکان های محبوب بازیکن بارسلونا به شمار می رود چرا که آرامش بی نظیری دارد. اکثر میزهای این رستوران به حالت آلاچیق هستند که شباهت زیادی به رستوران "ال چالیتو" دارد که لوئیز سوارز آن را افتتاح کرده است. خانواده بریتویت غذاهای مخصوص افراد گیاهخوار را هم در این رستوران آماده می کنند. همسر هلندی بریتویت در بخش استوری اینستاگرامش نوشته است:" منوی مخصوص گیاهخواران آماده است. اگر می خواهید غذای مخصوص من را تست کنید، میز خود را رزرو کنید."

همسر بریتویت

سالاد بلغور آب پز، چیپس سیب زمینی با فلفل مخصوص یا کیک های سالم برخی از محتویات منوی گیاهخواران در این رستوران است. مهاجم بارسلونا نیز رستوران همسرش را تبلیغ کرده و در پیامی اینستاگرامی نوشته است:" اگر ساحل و غذا را دوست دارید، می توانید دستپخت همسرم را تست کنید!"

در حال حاضر مشخص نیست که ایا بریتویت فصل بعد هم در بارسلونا خواهد بود یا نه چرا که با جذی دیپای و آگوئرو بعید است که جایی برای او در ترکیب وجود داشته باشد.

4125