مهاجم بارسلونا به خاطر احتیاط به قرنطینه رفت

مهاجم بارسلونا به خاطر احتیاط به قرنطینه رفت

خبرگزاری فوتبالی - مارتین بریتویت، مهاجم بارسلونا و هفت ملی پوش دیگر دانمارک به همراه اعضای کادر فنی به علت مثبت شدن تست کرونای یکی از بازیکنان به قرنطینه رفتند. همه این نفرات در بازی دوستانه فردا میان دانمارک و سوئد غایب خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال دانمارک اعلام کرد که همه نفرات پس از ورود به  اردو تست کرونا دادند که نتیجه تست روبرت اسکوف، مدافع کناری هوفنهایم و یکی از فیزیوتراپ ها مثبت بوده است و به خاطر احتیاط برخی از اعضا در حال حاضر در قرنطینه به سر می برند.

یوسف پولسن از لایپزیش، کسپر هیولماند سرمربی تیم ملی دانمارک و دستیارش مورتن ویهورست در کنار بریتویت دیگر شخصیت های سرشناس اردوی دانمارک هستند که به قرنطینه رفته اند.

اسکوف و فیزیتراپ تیم علائمی ندارند اما اردو را ترک کرده اند اما دوازده نفر به قرنطینه رفته اند و امیدوارند که بدون مشکل به بازی یکشنبه مقابل ایسلند و بعد از آن بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل بلژیک در لیگ ملت های اروپا برسند.

از سویی با نظر دولت بریتانیا مبنی بر منع رفت و آمد شهروندانش به دانمارک، هفت بازیکن حاضر در لیگ انگلیس اجازه سفر به اردوی کرونا را نداشته اند. اخیرا ویروس جدیدی در دانمارک کشف شده که نسبت به ویروس کرونا شدیدتر است و اقدامات احتیاطی هم در همین زمینه صورت پذیرفته و به همین خاطر ستارگانی نظیر کسپشر اشمایکل، آندریاس کریستنسن و پیر امیل هویبرگ به اردوی دانمارک نرفته اند.

4125